Weź Udział w Konkursie

Zostań twórcą i zabaw się w grafika. Wymyśl swoją animację, którą dołączymy do lekcji w nowym demo produktu Matematyka. To rozumiem!

Dowiedz się więcej!

Znamy zwycięzców konkursu!

 

Serdecznie dziękujemy za wszystkie przesłane do nas zgłoszenia. Po burzliwych obradach udało się nam wyłonić zwycięzców konkursu. Trzy najlepsze animacje (kolejność jest losowa) które zrealizujemy i dołączymy do lekcji w nowym demo produktu Matematyka. To rozumiem! to prace:

Zuzanny z klasy II ze Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kazimierzu

Zofii z klasy II ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Krakowie

Hanny z klasy II ze szkoły Podstawowej nr 12 w Gnieźnie

Szkoły które otrzymują nagrody główne:

      • Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kazimierzu
      • Szkoła Podstawowa im. Obrońców Ziem Polskich w Wocławach
      • Szkoła Podstawowa nr 12 w Gnieźnie
      • Społeczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Krakowie
      • Szkoła Podstawowa  nr 16 w Legnicy im. Kornela Makuszyńskiego
      • Szkoła Podstawowa nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie

Nagrody pocieszenia trafią do:

  • Heleny Ś. –  klasa II
  • Wiktorii Ł. – klasa II
  • Marii L. –  klasa I
  • Antoniego B.-  klasa I
  • Franka Z.-  klasa III
  • Jasia B. – klasa III

Gratulujemy zwycięzcom i życzymy dalszych sukcesów oraz udanych lekcji matematyki z interaktywnym programem Matematyka. To rozumiem! Ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą mailową do 31 grudnia 2020 roku, dziękujemy wszystkim za udział.

Na czym polega konkurs?

Rozwiązujesz zadania z Matematyka. To rozumiem!? Jeśli tak, to na pewno kojarzysz, jak po udzieleniu poprawnych odpowiedzi na ekranie pojawiają się nagrody w postaci wesołej animacji. Nie wiesz o co chodzi? Sprawdź sam wykonując zadania z DEMO produktu Matematyka. To rozumiem!.

Chcesz zabawić się w twórcę ciekawych animacji i urozmaicić swoim pomysłem zadania matematyczne? Weź udział w konkursie! Wystarczy, że poprosisz swojego nauczyciela o przesłanie nam zaprojektowanego przez Ciebie scenariusza takiej animacji w jednej z wybranych form. Zachęcamy do wspólnej pracy z koleżankami i kolegami z klasy!

Pomysł na animację można przedstawić jako:

  • grafikę z załączonym opisem tego, co ma się dziać w trakcie animacji
  • rysunek z załączonym opisem tego, co ma się dziać w trakcie animacji
  • 30 sekundowy film

Przykłady animacji od uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Lubsku:


Małpa goni po drzewach banana, banan ucieka, banan ma nogi, może skakać.

Mysz gra na komputerze, zauważa kota za sobą, mysz ucieka w monitor, wchodzi w niego. Kot próbuje ją złapać i też chce wejść w monitor, ale odbija się od ekranu.

Stado gęsi, podchodzi do nich kaczka, która chce przejść, ale gęsi jej nie przepuszczają. Kaczka zakłada okulary i gęsi się rozstępują, a ona może przejść.

 

*Powyższe scenariusze dzieci zostały przekształcone w animacje przez naszych grafików.

Co można wygrać w konkursie?

Na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody! Z pośród wszystkich nadesłanych prac jury wybierze 10 najlepszych, których autorzy wygrają dla swoich szkół licencje na program Matematyka. To rozumiem! 1-3 oraz dodatkowe licencje uczniowskie!

 

Przewidujemy również nagrody pocieszenia w formie edukacyjnych pomocy, które zostały ufundowane przez firmę Moje Bambino – lidera rynku wyposażenia placówek edukacyjnych.